Gyakran ismételt kérdések
1. Milyen típusú termékeket árusítanak?
Elsősorban háztartási nagygépeket kínálunk, például mosógépeket, szárítógépeket, hűtőszekrényeket, mosogatógépeket, illetve tűzhelyeket.
Minden termékünk tesztelésen átesett készülék. Ezek áruházi bemutatódarabok, vagy új, csomagolt készülékek.
2. Mit jelent, ha egy termék "esztétikai hibás"?
Az "esztétikai hibás" készülékeken kisebb esztétikai sérülések (pl. karcolás, horpadás) lehetnek, amelyek nem befolyásolják a működést. Pontos információért hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 70 737 9558 számon, kérésére örömmel szolgáltatunk képet az esetleges sérülésről.
3. Honnan származnak a termékek?
A készülékek megbízható beszállítótól érkeznek, minden esetben Németországból.
4. Személyesen is megtekinthetők a gépek?
Jelenleg webshopon keresztül értékesítünk, de raktárunkban előzetes egyeztetés után van lehetőség személyes megtekintésre. Kérjük ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 70 737 9558 számon.
5. Hogyan történik a szállítás?
A kiszállítást profi futárszolgálat végzi, országos lefedettséggel. A legtöbb termék 2–5 munkanapon belül megérkezik.
Amennyiben kívánja, Ön is elszállíthatja budapesti raktárunkból a megvásárolt terméket.
6. Van lehetőség helyszíni beüzemelésre?
Amennyiben mi szállítjuk ki a terméket, úgy ezt is vállaljuk.
7. Milyen fizetési módok érhetők el?
Jelenleg banki átutalás illetve utánvétes fizetés érhető el.